De kersenbomen bloeien volop in de kas! ๐ŸŒธ

Van deze jonge bomen verwachten we dit jaar nog niet veel kersen, maar de eerste tekenen van groei zijn er, een mooie belofte voor de toekomst! ๐Ÿ’

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Team Dโ€™n Kersepluk ๐Ÿ’